Nákupní řád

Dvě různé možnosti, jak využít našich online služeb

  1. Nejste si jisti, jaký kopírovací stroj nebo tiskárna by byly vhodné pro vaši činnost? Nechceme, abyste nakupovali unáhleně! Vyžádejte si konzultaci. Zašlete nám krátkou zprávu. Uveďte stručné požadavky a libovolný kontakt a my se vám sami v nejkratším možném čase ozveme. Tento postup je opravdu naprosto nezávazný a kromě pár minut času a jednoho e-mailu vás v podstatě nic nestojí.
  2. Našli jste si konkrétní stroj, který chcete zakoupit přímo online. To je skvělé, a děkujeme Vám, že jste se rozhodl stát naším zákazníkem, přesněji objednavatelem. Pokud jste se rozhodl využít služeb našeho e-shopu poprvé, možná využijete naši nápovědu, kde je online nákup popsán krok za krokem. Další důležité informace jsou uvedeny také níže, přímo na této straně.

Nákupní řád a Všeobecné obchodní podmínky

  • Tento Nákupní řád je podřízen Všeobecným obchodním podmínkám společnosti DIGITAL COPIERS s.r.o. (dále jen D.C.), které jsou každému k dispozici v sídle společnosti. V elektronické podobě je text k dispozici rovněž na oficiálních stránkách D.C..
  • Veškeré objednávky přijaté přes e-shop jsou závazné.
  • Objednavatel (to jest ten, kdo kupuje zboží z našeho e-shopu, náš zákazník) vyplněním a odesláním elektronické objednávky potvrzuje, že souhlasí s nákupním řádem e-shopu, a že souhlasí s platebními a dodacími podmínkami a s reklamačním řádem, které jsou na tomto webu publikovány.
  • Fotografie strojů publikovaných na webu mohou zobrazovat i některé doplňkové díly, které nemusí být součástí základního vybavení nabízeného stroje. Tyto doplňkové díly může za určitých okolností tvořit například stolek, boční podavač, nadstandardní šuplíky apod. Pokud o ně má objednatel zájem, můžeme si je samozřejmě dokoupit prostřednictvím e-shopu nebo jiného dodavatele. Plně závazný pro uzavření obchodu je však z těchto důvodu popis součástí stroje a jeho funkcí, nikoli ilustrativní obrázek.
  • Ačkoli je náš e-shop průběžně aktualizován, v důsledku širokého rozsahu našich obchodních aktivit se může stát, že stroj, který vás v tomto virtuálním obchodě zaujal, je v reálném světě právě prodáván jinému zákazníkovi. Manažer našeho obchodního oddělení se proto nejprve ujistí, že stroj, o nějž máte zájem, je opravdu na skladě. V případě, že tomu tak není, ochotně vám nabídne jiné zařízení, které je srovnatelné s původním modelem nebo vás bude informovat o jiných možnostech. Od toho se také odvíjí reálné dodání objednaného stroje.
  • Každou přijatou objednávku potvrdí dvěmi možnými způsoby: e-mailem nebo telefonicky. Tímto způsobem je objednavatel také informován o stavu své objednávky.

Dva různé způsoby, jak využít našich online služeb

  1. Nejste si jisti, jaký kopírovací stroj nebo tiskárna by byly vhodné pro vaši činnost? Nechceme, abyste nakupovali zbrkle! Vyžádejte si konzultaci. Zašlete nám krátkou zprávu v níž uvedete stručné požadavky a libovolný kontakt a my se vám sami v nejkratším možném čase ozveme.
  2. Našli jste si konkrétní stroj, který chcete zakoupit přímo online. To je skvělé, a děkujeme Vám, že jste se rozhodl stát naším zákazníkem, přesněji objednavatelem. Pokud jste se rozhodl využít našich služeb poprvé, možná využijete naši nápovědu, kde je online nákup popsán krok za krokem. Další důležité informace jsou uvedeny také níže, přímo na této straně.

Objednávka a platba

  • Po výběru zboží se, prosím, zaregistrujte. Údaje, které při registraci uvádíte, slouží pouze pro potřeby e-shopu. Náš virtuální obchod se zavazuje udržovat osobní údaje jednotlivých uživatelských účtů v tajnosti. Pokud nevíte, jak se zaregistrovat, přečtěte si nápovědu.
  • Po přihlášení do systému můžete zvolit některé ze způsobů plateb: a) předem, b) na dobírku, c) hotově při předání zboží.
  • Zboží zakoupené na e-shopu zůstává až do úplného zaplacení v majetku provozovatele společnosti D.C.

Změna osobních údajů

  • Své osobní údaje můžete libovolně měnit po „Přihlášení do systému“ vyplněním svého uživatelského jména a hesla.
  • Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno nebo heslo, obraťte se na info@digitalcopiers.cz a žádejte o poskytnutí přístupu.

Doprava zboží

  • Dopravu pro náš e-shop zajišťujeme vlastními vozy společnosti D.C., provozovatele internetového obchodu kyocera.name, gestetner.cz, ze sídla společnosti: Vídeňská 440/11, 148 00 Praha 4, tel 271 750 261-4 fax: +420 271 750 382, 736 630 730

Přeprava zboží

  • rovněž využíváme několika specializovaných spedičních společností, z nichž se pro rychlou a spolehlivou přepravu zákazníkům osvědčila především firma PPL
  • Orientační ceny:

Hmotnost balíku do:

Cena v Kč za zásilku (bez DPH 19%)

2kg

150,-

5kg

150,-

10kg

200,-

20kg

200,-

30kg

300,-

40kg

300,-

50kg

400,-


Ceník doběrečného (COD)

Výše požadované dobírky v Kč:

Dobírkový poplatek v Kč(bez DPH 19%)

do 5 000,-

80,-

do 10 000,-

80,-

Zrušení objednávky

  • Objednávku na e-shop je možné zrušit pouze za následujících okolností:
    a) D.C. není schopen dodat zboží v dohodnutém a povrzeném termínu
    b) zboží nebylo zaplaceno
    c) jedná se o falešnou objednávku
  • Objednavatele vždy budeme informovat o stavu jeho objednávky buď na e-mail nebo telefonicky. Při vzniku jakýchkoli potíží je i v našem zájmu nabídnout objednavateli ekvivalentní řešení vzniklé situace.

Reklamace

  • Na e-shop platí klasický reklamační řád, který upravuje občanský zákoník. Zboží, které je přijato na reklamaci je posouzeno technickým specialistou společnosti D.C., která provozuje e-shop. V případě, že je uznána reklamace, zboží v rámci reklamace bez poplatků opravíme. V případě neodstranitelné závady vracíme zákazníkovy peníze nebo mu nabídneme zboží, které odpovídá reklamovanému. V případě, že reklamace nebude uznána, může zákazník využít služeb našeho servisního oddělení, kde mu za domluvených podmínek reklamované zboží opravíme
  • Pokud chcete reklamovat zboží, volejte +420 271 750 261-4 nebo nám zašlete e-mailovou zprávu na adresu info@digitalcopiers.cz, kterou se budeme neprodleně zabývat.